Home / Diziler / O ses Türkiye Yarışması Başvuru Formu

O ses Türkiye Yarışması Başvuru Formu

/
/
29 Views
Acun Medya yeni projesi ile Ekim ayından itibaren Show TV ekranlarından Türkiye’nin en iyi sesini arayacak. Yayınlandığı ilk ülke olan Hollanda’da izlenme rekorları kıran ‘Voice of’, Amerika’da da yayına başladığı ilk günden itibaren büyük başarı elde etti.
Türkiye’nin en iyi seslerinden 4 ünlü sanatçının koçluk yapacağı yarışmada başarı için göz önünde bulundurulan tek unsur sesiniz.

22 Comments

  1. yarışmanızı zevkle izliyorum bende sesine güvendigim icin böyle bir sesi türkiyenin duymasını sayenizde istiyorum

  2. slm ben mehmet yozgattan sesıme guvenıyorum 23 yasındayım benı ararmısınız 05418422580

  3. ya ben sesime çok güvenıyom ama değerlendiremiyom bak sibonun yani bitmeyen hüzünlerin ve zatn hazan yeli bugün sevgilisi yagmurdan ayrılmıs o yüzden bugün kafamı sısırdi yazıktır allah için secin yoksa çarpar

  4. acun abi sizden yarışmaya nasıl başvu yapılıyor onun cevabını sizden istiyorum yarışma derken o ses türkiye demek istemiştim

  5. sesime güveniyorum kendimitürkiyeye isbatlamak icin haberlerinizi bekliyoırum saygılarımla aramınızı bekliyorum 0537 653 10 71 samsun lütven arayın

  6. slm ben gonca yarışmanızı çok sewiyorum. hiç kaçırmadan izliyorum. sesimin güzel olduğunu düşünüyorum ve yarışmaya katılmak istiyorum.

  7. merhaba ben sesime güvendigim için sizlerin begenisine cıkmak istiyorum.bana bu şansı verirseniz çok sevinirim….

  8. ben resul bır köyde yaşıyorum mustafa sandalın gurubuna katılmak ve bırın ci olmak ıstıyorum kendıme ve sesıme cok ama cok guvenıyorum

  9. mustafa abı nasıl gelıp yarışmaya nasıl katılacamı bılmedım için gelemıyorum yardımlartınızı beklıyorum

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir